سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واکنش تند سینا سرلک پس از حواشی حذف چاوشی از شهرزاد!

سینا سرلک سرانجام نسب به حواشی اخیر پس از حذف محسن چاوشی از قسمت جدید سریال شهرزاد واکنش نشان داد و گفت: ?اگر فضای منفی که توسط همین به ظاهر دوستان پیش آمده، ادامه پیدا کند، حرف هایی خواهم زد که آن وقت متوجه می شوند که اشکال اصلی کار از کجاست!

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک پس از حواشی هفته گذشته که به دنبال حذف نام محسن چاوشی از «شهرزاد» و دو پست کنایه آمیز محسن چاوشی در اینستاگرام اتفاق افتاد خبرهایی در مورد دلخوری این خواننده از سینا سرلک و سازندگان «شهرزاد» منتشر شد. سینا سرلک امروز به تندی به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت: هیچ اختلافی بین من و هیچ هنرمندی نبوده و نیست. مشکل از افرادی است که از روی بی اطلاعی و بی منطقی شایعاتی را درست می کنند. موزیک «تنها امید زندگی» مربوط به 2 سال پیش است که خود جناب امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» از من این کار و موزیک «برخیزم» را خریدند و هر کدام در زمان خودشان منتشر شد. طبق نظر جناب استاد فتحی، و هیچ دخالتی از سمت من در کار نبوده و نیست.
سینا سرلک افزود: ?اگر هم جایی اعتراض کردم دفاع از حقوق مادی و معنوی بوده که حتی همان هم از طرف بعضی افراد رعایت نشد. اما کارهایی از طرف دوستان هنرمند و همکار من انجام شد که سکوت کردم و هرگز آنها را عمومی نکردم. ولی اگر فضای منفی که توسط همین به ظاهر دوستان پیش آمده، ادامه پیدا کند، حرف هایی خواهم زد که آن وقت متوجه می شوند که اشکال اصلی کار از کجا و از چه کسانی است.
من همیشه از حاشیه به دور هستم چون اعتقاد دارم وقتی فردی توانایی و ظرفیت دارد، در نهایت کار و توانایی او دیده می شود. پس نیازی به حاشیه سازی ندارم. اما اگر ببینم افرادی حرمتها را حفظ نمی کنند، آن وقت من هم سکوتم را می شکنم و آن وقت همه متوجه خواهند شد که ماجرای اصلی از چه قرار است.


خواستگاری و چند نکته مهم

می خواهیم از مرحله بسیار شیرین و هیجان انگیز اولین جلسه خواستگاری صحبت کنیم. … اول از آقاپسرها، یعنی آقادامادها شروع می کنیم که در این موقع به حضور یک خواهر زرنگ و چابک برای انجام هماهنگی های لازم با خانواده عروس نیاز دارند.

راستی طرح شما برای اولین جلسه خواستگاری چیست؟ منظورم این است که می خواهید با گل بروید یا بدون گل و خودتان نقش گل را ایفا خواهید کرد؟

گل ببرید یا نبرید؛ مسئله این است!

ما دیدگاه نویسنده کتاب «در پیچ و خم خواستگاری» یعنی خانم «سیده بتول حسن پور» را برای شما بازگو می کنیم، تصمیم با خودتان.
وی می نویسد: «خانواده پسر با توجه به شناختی که از شرایط فرهنگی و اجتماعی خانواده دختر دارند ممکن است در جلسه اول خواستگاری با خود گل ببرند یا نبرند. اگر خانواده پسر نمی دانند که در جلسه اول باید گل ببرند یا نه، بهتر است این کار را به دو دلیل انجام دهند: اول این که اگر خانواده دختر انتظار آوردن گل را داشته باشند ولی چنین کاری انجام نشود ممکن است آن را به حساب بی احترامی یا دست کم گرفتن خود بگذارند.
دوم این که در هر شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اگر در اولین جلسه گل برده شود اثر روانی خوبی روی خانواده دختر خواهد داشت (حتی اگر خواستگاری به سرانجام نرسد.)

خدمات مجالس در تهران

گل، چه رنگش خوبه؟

وقتی تصمیم گرفتید از حجم جیب، کیف یا حساب بانکی تان کم بکنید و از گل فروش محله تان یا محله دخترخانم گل بخرید؛ هر گلی با هر رنگی که دوست داشتید، نخرید.
در کتاب یاد شده آمده است: بهتر است گل صورتی رنگ (علامت حیات و زندگی)، از یک نوع و به تعداد فرد باشد تا دسته گل زیباتری درست شود.
در ضمن حواستان باشد از باغچه منزل یا همسایه یا … گل نچینید. حسن پور در این باره نوشته است: مواردی پیش آمده که خانواده پسر از گل های باغچه منزل استفاده کرده اند. امکان دارد خانواده دختر چنین کاری را حمل بر بی احترامی کنند. حتی اگر قرار است از گل های باغچه منزل استفاده شود، باید همراه با چند گل دیگر در گل فروشی به صورت دسته گلی زیبا تزیین و سپس برده شود.
وی به خانواده دختر هم توصیه می کند: « خوب است خانواده عروس وقتی گل را دریافت می کنند آن را در یک گلدان بگذارند و در همان اتاقی که خانواده پسر پذیرایی می شوند، در معرض دید آنان قرار دهند.

تشریفات مجالس در تهران

چه کسی بیاید، چه کسی نیاید؟!

خاله بیاید یا عمه؟ کدام خواهرتان در مراسم حضور پیدا کند؟ تکلیف مادربزرگ چیست؟ اگر همسر برادر بزرگ تر بیاید، همسر برادر کوچک تر شاید ناراحت بشود و …
کاملا درکتان می کنیم، ولی دقت کنید که حتما تصمیم عاقلانه ای بگیرید چون رفتارها و کیفیت حضور در اولین جلسه خواستگاری بسیار مهم است. در کتاب مورد بحث در این باره گفته می شود: «در کشور ما رسم است در نوبت اول، خانم ها که معمولا مادر پسر عضو اصلی آن هاست همراه با یک یا دو دخترش، خاله داماد یا یکی از خانم هایی که احتمالا بزرگ تر فامیل است در مجلس خواستگاری حاضر می شوند.
بعضی مادران نیز همراهی یک خانمی را که روابط نزدیکی با خانواده عروس دارد، ترجیح می دهند. بهتر است خانم هایی که به خواستگاری می روند از بردن عروس های خانواده، دخترخانم های مجرد کم سن و سال و بچه ها خودداری کنند؛ چرا که معمولا عروس های خانواده ابتدا به مقایسه خودشان با دخترخانم که احتمالا در آینده «جاری» آن ها می شود، می پردازند و این موضوع ممکن است در ارزیابی آن ها از شرایط عروس تاثیر بگذارد. دخترخانم های مجرد کم سن و سال قدرت تجزیه و تحلیل کامل فضای خواستگاری را ندارند.

تشریفات عروسی در تهران

بچه های کوچک نیز ممکن است عملی انجام دهند یا حرفی نابجا را در شرایط نامناسبی بزنند که مشکل ساز شود. گاهی در برخی خانواده ها به دلیل آشنایی و رفت و آمدی که از قبل داشته اند یا به دلیل داشتن نسبت فامیلی، در همان نوبت اول، پدر و پسر هم همراه مادر می روند.»در شماره بعد درباره لباس مناسب خواستگاری و راه هایی برای کاهش اضطراب خواهیم نوشت. عروس خانم ها هم منتظر باشند تا به آن ها بگوییم وقتی خواستگارها زنگ خانه را به صدا در آوردند، آن ها کی در را باز کنند!


آشنایی با مفهوم گل ها

گل های طبیعی یکی از اجزای مهم مراسم عروسی هستند. مفهوم گلها طراوت، زیبایی و نشاط را به مراسم شما می آورند و در بخش های مختلفی از این مراسم مانند دسته گل عروسی، ماشین عروس و غیره استفاده می شوند. به این دلیل است که آشنایی با مفهوم گل ها می تواند به عروس و داماد در داشتن مراسمی ایده ال و دلخواه کمک و یاری کند.
تا به حال شنیده اید که برای هر گل یک مفهوم خاصی را قایل هستند؟ به طور مثال آیا می دانستید که گل رز نماد و مظهر عشق است؟ بسیاری از زوج های جوان در انتخاب گلهای مراسم عروسی سعی می کنند که این مفاهیم را مدنظر قرار دهند و از زبان مفهومی گل ها استفاده کنند. مقاله حاضر شما را با گلهای مختلف و مفاهیم و نمادهای آن ها بیشتر آشنا می کند.

تشریفات مجالس در تهران

نام گل: زنبق

معنی و مفهوم: خرد و دانایی


نام گل: پیچک

معنی و مفهوم: ازدواج، دوستی، وفاداری


نام گل: سوسن

معنی و مفهوم: اقتدار و قدرت


نام گل: سوسن

معنی و مفهوم: سفید عفت و پاکی


نام گل: زنبق دره

معنی و مفهوم: بازگشت خوشبختی


نام گل: ماگنولیا

معنی و مفهوم: وقار و بزرگی


نام گل: ارکیده

معنی و مفهوم: عشق و زیبایی


نام گل: رز

معنی و مفهوم: عشق


نام گل: رز قرمز

معنی و مفهوم: عشق، اشتیاق و علاقه شدید، احترام، شجاعت


نام گل: رز سفید

معنی و مفهوم: معصومیت، پاکدامنی، محرمانه بودن و رازداری


نام گل: رز زرد

معنی و مفهوم: شادی، دوستی


نام گل: رز صورتی

معنی و مفهوم: وقار، شادی، رضایت


نام گل: رز نارنجی

معنی و مفهوم: شیدایی


نام گل: آقتابگردان

معنی و مفهوم: ستایش و عشق ورزی


نام گل: لاله

معنی و مفهوم: عاشق کامل


نام گل: لاله قرمز

معنی و مفهوم: شهادت، مرا باور کن!


نام گل: لاله زرد

معنی و مفهوم: عشق نافرجام!


نام گل: میخک صدپر

معنی و مفهوم: شیدایی


نام گل: میخک صدپر صورتی

معنی و مفهوم: عشق زنانه، من تو را هرگز فراموش نخواهم کرد!


نام گل: میخک صدپر قرمز

معنی و مفهوم:  تحسین، شیدایی


نام گل: میخک صدپر سفید

معنی و مفهوم: عشق سوزان، خوش شانسی


نام گل: سوسن پرویی

معنی و مفهوم: ثروت، بخت و اقبال، موفقیت


نام گل: کاملیا

معنی و مفهوم: قدرانی


نام گل: یاسمن

معنی و مفهوم: تو زیبا و دوست داشتنی هستی!


نام گل: ادریس

معنی و مفهوم: ممنون که مرا درک می کنی!


نام گل: یاس بنفش

معنی و مفهوم:جوانی، فروتنی


هماهنگ کردن رنگ چوب

هماهنگ کردن رنگ قطعات چوبی متفاوت در بخش های مختلف خانه از کفپوش و مبلمان گرفته تا اکسسوری ها و لوازم کوچک دغدغه ای است که گریبان گیر بسیاری از افراد می شود. تنوع رنگ های چوب به خصوص ترمو و اچ پی ال در عناصر مختلف بیشتر اوقات باعث دشواری در هر انتخابی می شود، زیرا نمی توانید تصور کنید عنصر جدیدی که قرار است به خانه شما اضافه شود در کنار عناصر قدیمی چطور جلوه خواهد کرد. برخی از افراد برای حل این مشکل عناصری با چوب های یک رنگ تدارک می بینند. در حالیکه به این ترتیب فضای خانه فضایی کسل کننده و یکنواخت می شود که هیچ جذابیتی ندارد. برای انتخاب عناصر چوبی با رنگ های مختلف در یک فضا نیاز به شناخت و اعتماد به نفس دارید. با کمک عناصر چوبی با رنگ های مختلف به آسانی می توان دکور خانه خود را هر چه زیباتر، زنده تر و مهیج تر چیدمان کرد و از نتیجه کار اطمینان داشت. فقط کافیست اصولی را در این خصوص رعایت کنید و با کمک رنگ های مختلف چوب، دکوری لایه بندی شده و شیک مطابق با سبکی که دوست دارید در خانه خود پدید آورید.

قانون تعادل

اما این نکات تنها نکاتی نیست که در مورد چیدمان یک فضا با قطعات چوبی اچ پی ال از رنگ های مختلف باید بدانید. اگر تصمیم دارید از چوب های ترمو با رنگ متفاوت برای یک اتاق استفاده کنید باید سعی کنید این قطعات را در سرتاسر فضای اتاق پخش کنید. قرار دادن مبلمانی با رنگ تیره در یک سمت اتاق و مبلمان با رنگ روشن تر در سمت دیگر تعادلی نامناسب و غیر جذاب در فضا ایجاد می کند. زیرا مبلمانی با چوب تیره از لحاظ بصری سنگین تر از مبلمانی با رنگ روشن است. با این حال اگر دو فضای کنار هم دارید و نمی خواهید از چوبی یک رنگ برای هر دو فضا استفاده کنید، دست به ترکیب بزنید و از رنگ چوب مبلمان اصلی یک فضا در فضای دیگر اکسسوری هایی در نظر بگیرید و با این کار هماهنگی لازم را بین دو فضا ایجاد کنید.

ترکیب رنگ های چوب و Hpl

قانون جذاب کردن فضایی با قطعات چوبی مختلف، بهره گیری از رنگ های مختلف چوب ترمو در آن فضاست. تضاد موجود در رنگ چوب های استفاده شده در فضا می تواند در دکوراسیون را از حالت تخت و یکدست خارج کند و باید توجه داشته باشید که به کارگیری بیش از دو تا سه رنگ چوب در فضا باعث ایجاد شلوغی و بی نظمی بصری می شود و این مشکل را نمی توان به آسانی برطرف کرد. بنابراین سعی کنید هماهنگی میان قطعات چوبی مبلمانی را که تهیه می کنید در نظر داشته باشید.

فضای رنگی؛ چوب های تک رنگ

اگر می خواهید از چوب هایی با رنگ های مختلف در خانه خود استفاده کنید، دکوراسیونی ساده تر با پالت رنگی مختصر برای چیدمان فضا در نظر بگیرید. ترکیب کردن چوب هایی با رنگ های متفاوت در فضایی با رنگ های مختلف منجر به خلق فضایی پر هرج و مرج و شلوغ می شود. بنابراین اگر در فضای شما رنگ های زیادی در قالب روکش مبلمان و پرده ها وجود دارد از تناژ تک رنگ برای چوب مبلمان استفاده کنید.

ترکیب چوب و پارچه

پارچه ها برای هماهنگ کردن چوب هایی با رنگ های مختلف در یک فضا می توانند بسیار کارساز باشند. با استفاده از پارچه هایی با رنگ مشابه چوب های به کار رفته در فضا می توانید حس چوب را در فضا تداعی و شبیه سازی کنید. به عنوان مثال می توانید پرده ای با رنگی ساده و روشن در یک سمت اتاق را با تکه مبلمانی با چوب روشن در سمت دیگر فضا یکدست کرده یا با اضافه کردن کوسن هایی با رنگ قهوه ای تیره روی کاناپه، این مبلمان را با میز کنسولی با چوب تیره در سمت دیگر اتاق هماهنگ کنید. به این ترتیب اگر بخواهید عنصر چوبی جدیدی را وارد فضا کنید که با رنگ چوب مبلمان موجود در فضا هماهنگ نیست. به جای تعویض مبلمان می توانید از روکشی پارچه ای هماهنگ با رنگ چوب عنصر جدید برای تکه هایی از مبلمان موجود مانند عثمانی یا صندلی تکی استفاده کنید و به این ترتیب بین رنگ های مختلف چوب در فضا هماهنگی لازم را پدید آورید.

در ترکیب چوب هایی با رنگ های مختلف در یک فضا ازانواعی که تضاد کمی با یکدیگر دارند استفاده کنید. چوب هایی با رنگ های تیره مانند ماهاگونی و گردو اغلب با تناژهای متوسط چوب مانند بلوط و گیلاس که روشن تر هستند، هماهنگ می شوند. به همین ترتیب تناژهای روشن چوب مانند بامبو و افرا با چوب هایی با تناژهای تیره کنار هم قرار می گیرند.

اگر چند تکه مبلمان با تناژ رنگی متفاوت در خانه دارید با کنک پرداخت و پوششی که روی چوب انجام می شود می توانید آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید. برای مثال اگرمیزی از چوب ماهاگونی لاک و الکل شده دارید، سایر مبلمان موجود در فضا را نیز با پوششی از لاک و الکل بپوشانید. همچنین می توانید برای ایجاد تعادل، دو تکه مبلمان را با لاک و الکل بپوشانید و دو تکه دیگر را به حالت مات رها کنید.

در ترکیب چوب هایی با رنگ های مختلف در یک فضا ازانواعی که تضاد کمی با یکدیگر دارند استفاده کنید. چوب هایی با رنگ های تیره مانند ماهاگونی و گردو( این رنگها در ترکیبات اچ پی ال به راحتی یافت می شوند) اغلب با تناژهای متوسط چوب مانند بلوط و گیلاس که روشن تر هستند، هماهنگ می شوند. به همین ترتیب تناژهای روشن چوب مانند بامبو و افرا با چوب هایی باتناژ متوسط بهتر از تناژهای تیره کنار هم قرار می گیرند.

از تناژهای متوسط چوب برای مبلمان بزرگ هر فضا مانند کاناپه اصلی نشیمن، میز اتاق غذاخوری یا تخت در اتاق خواب استفاده کنید. سپس اکسسوری و مبلمان کوچک تر را با رنگی تیره تر یا روشن تر انتخاب کنید با این کار به راحتی می توانید عناصر چوبی کوچک تر را با مبلمان بزرگ فضا هماهنگ کنید.

ترمو وود

هماهنگ کردن رنگ چوب ها

اگر از ترکیب چوب هایی با رنگ های متفاوت هراس دارید، این کار را با اکسسوری ها انجام دهید به عنوان مثال دیواری از فضا را با استفاده از قاب عکس هایی با چوب تیره و روشن و عکس هایی سیاه و سفید به نقطه کانونی فضا تبدیل کنید یا مجموعه ای از کاسه های چوبی با رنگ های مختلف را در یک قفسه باز به نمایش بگذارید. این کار را برای هر سبکی می توانید به راحتی انجام دهید و عمق و جذابیتی خاص به فضا ببخشید.

زمانی که شما از چوب هایی که هیچگونه هماهنگی با هم ندارند در یک فضا استفاده می کنید، برای ایجاد جذابیت باید این عناصر را با کمک عنصری دیگر از یکدیگر جدا کنید. به عنوان مثال برای مجزا کردن مبلمان چوبی از کف پوشی با رنگ چوبی کاملاً متفاوت، بهتر است از فرشی روی کفپوش استفاده کنید تا عناصر از هم جدا شوند.

در عین حال در فضایی مانند یک آشپزخانه کوچک اگر می خواهید از چوب هایی با رنگ های مختلف استفاده کنید، از ترکیب چوب هایی با رنگ روشن افرا برای کابینت های فوقانی و چوبی با رنگ متوسط مانند بلوط یا گیلاس برای کابینت های پایینی استفاده کنید. کابینت آشپزخانه مانند مبلمان دیگر خانه نیست که بتوان به راحتی آن را تعویض کرد بنابراین قبل از انتخاب دو رنگ برای کابیت های آشپزخانه به چند نمایشگاه سر بزنید تا مطمئن شوید ترکیب چوب های تیره و روشن مورد علاقه شما است. برای انتخاب رنگ دیوارپوش مناسب برای دیوار بین کابینت های چوبی در آشپزخانه ای که کابینت های بالایی و پایینی با دو رنگ چوب دارد هم نمونه ای را انتخاب کنید تا ترکیبی از تناژهای دو رنگ چوب را داشته باشد. به عنوان مثال اگر شما ترکیب چوب افرا و گیلاس را برای کابینت های آشپزخانه انتخاب کرده اید از دیوارپوشی که سایه بژ و آلبالویی دارد برای پوشش دیوار بین دو ردیف کابینت استفاده کنید.

رنگ های مختلف چوب و سبک فضا

با کمک ترکیب های مختلف رنگ طبیعی چوبی در قطعات مختلف مبلمان می توان فضای خانه را به سبک های مختلف نزدیک یا از آن ها دور کرد. برای مثال برای اینکه به دکوراسیون خانه خود سبکی سنتی ببخشید سعی کنید روی چوب هایی با تناژهای هم خانواده تمرکز کنید. اما برای آنکه جلوه فضایی سنتی را به جلوه ای شیک و رسمی نزدیک کنید لازم است از چوب هایی با رنگ تیره مانند ماهاگونی و گردو در کنار مبلمانی با رنگ متوسط کمک بگیرید و برای روشن و باز کردن چنین فضایی از چوب هایی با رنگ های روشن مانند افرا و بامبو در کنار مبلمان با تناژ متوسط استفاده کنید. البته در فضایی با سبک کلاسیک باید از ترکیب رنگ های بسیار روشن و تیره در کنار هم اجتناب کنید.

بهره گیری از چوب هایی با رنگ روشن و تیره قانون رسیدن به فضایی معاصر است. اما باید در این انتخاب قوانین تعادل را مد نظر قرار دهید و اگر دو رنگ تیره و روشن چوب را در یک فضا دارید از یکی از تناژها برای مبلمان اصلی و تناژ دیگر که می تواند روشن یا تیره باشد برای اکسسوری و مبلمان کوچک تر کمک بگیرید. با این کار در عین تفاوتی که چوب ها با یکدیگر دارند، وحدت و یکپارچگی فضا نیز از بین نمی رود.

برای ایجاد سبک روستایی، چوب ها را به حالت طبیعی خود رها کنید. اگر در این حالت ترک هایی ناشی از خشک شدن چوب روی سطح کار پدید آمد آن را به حال خود رها کنید و بگذارید چوب به حالت طبیعی به فضای شما سبکی روستایی ببخشد. رگه های چوب در حالت طبیعی تناژهای متفاوتی دارند که همین ترکیب رنگی به فضا جذابیت می بخشد. حال می توانید چوب هایی با روکش طبیعی را برای تکه هایی از مبلمان در نظر بگیرید و این مبلمان را در کنار مبلمان دیگر در فضا قرار دهید.


استفاده از دانسته هایتان درباره آکوردها

به کمک قطعات این قسمت می توانید شگردهای ریتمیکی را که توضیح دادیم بنوازید. از میزان ناقص و خط اتحاد و نقطه گرفته تا چنگ های سویی نگ و سنکپ

چند راهنمایی که بهتر است هنگام نواختن این قطعات در نظر داشته باشید:

When the saints go marchin in : این قطعه یک میزان ناقص است که سه نت ضرب بالا دارد. میزان آخر فقط یک ضرب دارد که با میزان ناقص اول یک میزان کامل می شود. دقت کنید که در این قطعه، نقطه و خط اتحاد هم داریم. Oh Susannah : این قطعه، دو نت چنگ ضرب بالا دارد که برابر یک ضرب است و شمرده می شود 4 – و. دقت کنید که میزان آخر فقط 3 ضرب دارد. این اتفاق معمولا به این دلیل می افتد که سه ضربی که در میزان ناقص نداریم، جبران شود. میزان ناقص و میزان آخر روی هم 4 ضرب دارند

کلاس آموزش آواز سنتی

Sheherazade: در والس ها و سایر قطعات ¾ نت های سفید نقطه دار زیادی می بینید. مثل تم این موسیقی، اثر ریمسکی کرساکف. قبلا درباره متر ¾ توضیح دادیم. دقت کنید که در این ملودی، ترکیبی از نت نقطه دار و خط اتحاد داریم. خط اتحاد، ارزش زمانی نت سفید نقطه دار را باز هم بیشتر می کند. مثلا در میزان چهارم، نت سی را چهار ضرب می کشیم.Swanee River: چنگ نقطه دار در بسیاری از قطعات موسیقی وجود دارد، به خصوص در آهنگ های ریتمیک. استفان فاستر در قطعه ی معروفش در این موسیقی علاوه بر چنگ نقطه دار، از سیاه نقطه دار هم به خوبی استفاده کرده است. شاید بد نباشد قبل از نواختن، به نمونه های موجود شنیداری آن چندبار گوش دهید.By the Light of the Silvery Moon: ریتم سویینگ شعر به نواختن نت های چنگ سویینگ در این قطعه کمک می کند.I’ve Been Working on the Railroad : ریتم قطار گونه ی این قطعه، به طور طبیعی ریتم شافل را ایجاد می کند. نت های چنگ مثل سویینگ هستند ولی مشخص تر از حالت تریوله وار سویینگ زده می شوند.Limehouse Blues: ملودی این قطعه، به خودی خود سنکپ دارد و تمرین بسیار خوبی ست. در هر میزان، یک نت سنکپ داریم که با خط اتحاد به میزان بعدی می رود.