سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی ایجاد تناسب در لباس نامزدی آقایان

یکی از نکات ظریف انتخاب لباس نامزدی، که رعایت آن تحسین دیگران را برخواهد انگیخت، هماهنگی و تناسب در لباس نامزدی آقایان می باشد (با احتساب اینکه آقایان لباس مرسوم یعنی کت و شلوار را انتخاب کرده باشند). هارمونی رنگ، تناسب جنس لباس با فصلی که مراسم را برگزار می کنید و حتی استفاده از تزیینات مرتبط با فصل یا نمادین، می تواند به خاص بودن شما و سلیقه تان بیفزاید. با مطالعه نوشتار تناسب در لباس نامزدی آقایان ، در بزرگترین شب زندگیتان، چشمها را خیره کنید. اگر در تدارک مراسم عروسی هستید، در نوشتار “داماد است و همین یک دست کت و شلوار”، نیز می توانید از مشاوره های ما جهت هرچه بیشتر شیک و برازنده به نظر رسیدن، استفاده کنید.

خدمات مجالس در تهران

نکاتی درمورد هماهنگی گوشه جیب کت

به هیچ عنوان رنگ کراوات یا پیراهنتان را با رنگ گوشه جیب کتتان یکی نکنید. اگر اصرار دارید که این رنگ ها یکی باشند، از رنگ پیراهن استفاده کنید و به هیچ عنوان با رنگ کراواتتان یکی نکنید. برای داشتن ظاهری رسمی تر از پیراهن های ساده استفاده کنید. زمانی در دهه چهل بود که آقایان رنگ کراواتشان ر ا با رنگ گوشه جیبشان سِت می‌کردند اما خوشبختانه آن زمان سپری شده است.
مکتبی است که اعتقاد دارد جنس کراوات، کت و گوشه جیب کت نباید یکسان باشد. اگر کراواتتان ابریشمی است، گوشه جیبتان باید لینِن باشد. و اگر کت و شلوارتان فاستونی است بهتر است از گوشه جیب پشمی یا کشمیر استفاده کنید. البته این تئوری چندان هم بد نیست اما ابریشم و سیلک هنوز هم با همه چیز خوب سِت می شود.

تشریفات مجالس در تهران

نکات مهم

رنگ های فصلی

استفاده از بعضی رنگ ها در زمان بخصوصی از سال بهتر است. مثلاً سایه های زرد معمولاً برای تابستان، رنگ های زنگاری، قهوه ای، سبز و زرشکی برای پاییز مناسب است. پوشیدن لباس زرد رنگ در پاییز و لباس زنگاری در تابستان کمی نامتناسب است.
به تباین و تقابل رنگ ها دقت کنید. یک آیتم روشن را با دو آیتم تیره یا یا آیتم تیره را با دو آیتم روشن سِت کنید. مثال: کت و شلوار ذغالی، پیراهن سفید و کراوات قرمز، یا کت و شلوار خرمایی یا پیراهن زرد و کراوات سبز، یا شلوار خاکی با یک پیراهن آبی تیره.

ارزش رنگ ها

رنگ های تیره شما را لاغرتر نشان می دهد، درحالیکه رنگ های روشن برجسته شده و چاق تر نشانتان می دهد. رنگهای تیره رسمی تر از رنگ های روشن است.

تشریفات عروسی در تهران