ترکیب گل در تزیین ماشین عروس

ماشین عروس یکی از بخش های مهم مراسم عروسی است که باید برای انتخاب و تزیین آن وقت گذاشت و دقت کرد. وسایل متفاوت و متنوعی برای تزیین ماشین عروس استفاده می شود که یکی از رایج ترین و سنتی ترین آن ها، گل طبیعی می باشد. با دانستن نکات اساسی برای انتخاب و ترکیب گل در تزیین ماشین عروس می توانید خرید مطمئنی داشته باشید.

در مقاله های پیشین در مورد اهمیت و مزیت استفاده ازگل ها برای تزیین ماشین عروس بحث گردید. به نکات مختلفی در انتخاب گل های مناسب ماشین عروس باید توجه کرد که یکی از این موارد نحوه هماهنگ کردن و ترکیب کردن گل های مختلف با یکدیگر است. در گل فروشی ها گل های متنوع و زیادی برای انتخاب در مقابل ما قرار دارد. حال سوال پیش می آید که چه ترکیبی از این گل ها را باید استفاده کرد که جلوه زیبایی به آن ها بدهد و در نتیجه آن ماشین عروسی ایده آل از نظر ظاهری داشته باشیم؟ در گل فروشی ها معمولا مدل های آماده را در اختیار شما قرارداده و شما از بین آنها انتخاب خواهید کرد. شجاع باشید و با بالا بردن اطلاعات خود، شما تزیین کننده ماشن عروسیتان را هدایت کنید.

خدمات مجالس در تهران

دست خود را باز بگذارید و خود را محدود به استفاده ازیک نوع گل نکنید. گل هایی با انواع مختلف انتخاب کنید و آنها را به صورت ترکیبی برای تزیین ماشین عروس استفاده کنید. توجه داشته باشید که این گل ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

به عنوان نمونه می توانید گل های رز را با گل های ارکیده در زمینه ای با برگ های بوته ای و گل های وحشی ترکیب کنید. این ترکیب ظاهری با طراوت و طبیعی به خودروی شما می دهد. از رزهای صورتی و سفید به عنوان گل اصلی و از ارکیده صورتی به عنوان گل جانبی که جاهای خالی تزیین شما را پر کند، استفاده کنید.

تشریفات مجالس در تهران

نمونه دیگر استفاده از ترکیبی از گل آفتاب گردان، ژربرای نارنجی و مینای سفید برای تزیین ماشین عروس است. این ترکیب از گل مخصوصا برای خودروهایی با طرح های خاص مناسب می باشد. در این ترکیب میتوانید فقط از یک گل آفتاب گردان که در دایره ای از گل های مینا و ژربرا احاطه شده است استفاده بکنید.

ترکیبی از گل میخک، رز سفید و برگ های بوته ای بلند نمونه دیگری است که می توانید در ماشین عروسی خود به خصوص اگر خودروی شما قدیمی باشد، استفاده کنید. این ترکیب را می توانید با ربانی با همان رنگ گل ها تزیین کنید و یا از ربانی با رنگی متفاوت استفاده کنید تا نمای ترکیب شما بیشتر دیده شود.

در نهایت ذهن و تخیل خود را باز بگذارید و از ترکیب گل در تزیین ماشین عروس به صورت خود استفاده کنید. با بیاتو عروسی همراه باشید تا با چگونگی انتخاب رنگ گل ها برای خودروی خود بیشتر آشنا شوید.

تشریفات عروسی در تهران