سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل های بهاری و پاییزی برای مراسم عروسی شما

گل های طبیعی همواره در زندگی انسان ها نقش پر رنگی ایفا کرده اند. گل ها نشان دهنده زیبایی و طراوت هستند. اگر دقت کرده باشید انسان ها برای ابراز احساس خود همواره از گل های طبیعی استفاده کرده اند، احساس هایی مانند شادی، همدردی، عشق و غیره. در قسمت های مختلف مراسم عروسی نیز از گل های طبیعی استفاده می شود که به این دلیل شناخت و آشنایی با گل ها، می تواند به شما در داشتن انتخاب ها و خرید هایی مناسب در این زمینه یاری کند.
خیلی از افراد برای مراسم عروسی خود اسرار به استفاده از گل های طبیعی دارند چه برای تزیین ماشین عروس، دسته گل عروس و چه برای سایر بخش هایی که گل در آن ها به کار خواهد رفت. ولی باید دقت کنید که گل های طبیعی وابسته به زمان و فصل ها هستند و بسیاری از آنها به صورت طبیعی در فصل های خاصی از سال رشد می کنند. البته امروزه تمام گل ها در تمام فصل های سال در بازار وجود دارد ولی استفاده از گل ها در فصل خاص خود می تواند هزینه ای را که برای آنها می کنید کم کند. زیرا گل هایی که در فصل مخصوص خود به فروش می روند ارزان تر از گل هایی هستند که خارج از فصل تولید و عرضه می شوند. بیاتو عروسی در مقاله گل های بهاری و پاییزی برای مراسم عروسی شما، گل هایی را که در دو فصل بهار و پاییز به صورت طبیعی رشد می کنند را معرفی می کند.

خدمات مجالس در تهران

گل های بهاری:

شقایق نعمان: از جمله گل های بهاری که به رنگ های قرمز، آبی، سفید و صورتی وجود دارد.

برنیا: که به رنگ صورتی وجود دارد.

سوسن کاسا بلانسا: که به رنگ سفید وجود دارد.

نرگس زرد: که به رنگ زرد وجود دارد.

زبان در قفا: که به رنگ های آبی و سفید وجود دارد.

سنبل: که به رنگ های بنفش، سفید و صورتی وجود دارد.

یاس بنفش: که به رنگ بنفش وجود دارد.

نرگس: که به رنگ سفید وجود دارد.

تشریفات مجالس در تهران

گل صد تومانی: از گل های بهاری که آخر این فصل رشد می کند و به رنگ های سفید و صورتی وجود دارد.

رانانکلوس: که به رنگ های قرمز، زرد، سفید، صورتی و نارنجی وجود دارد.

نخود شیرین: که به رنگ های قرمز، سفید، صورتی و بنفش وجود دارد.

لاله: به رنگ های متنوعی وجود دارد از جمله: بنفش، صورتی، قرمز، سفید و زرد.

گل های پاییزی:

مینا: که به رنگ های سفید و بنفش وجود دارد.

داوودی: به رنگ های متنوعی وجود دارد از جمله: صورتی، نارنجی، سفید و زرد.

گل کوکب: که به رنگ های مختلفی وجود دارد.

گل همیشه بهار: که به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد.

استاتیک: که به رنگ بنفش وجود دارد.

اهاری: که به رنگ های صورتی، نارنجی و قرمز وجود دارد.

تشریفات عروسی در تهران


گیتار بیس

گیتار بیس (همچنین بیس الکتریک یا بیس ساده یا در ایران گیتار باس نیز نامیده می شود) یک ساز سیم دار است که با شست یا انگشتان، پیک زنی، اسلپ زدن، پاپینگ، تپینگ و شست زدن و پیک زدن با پلکترام (مضراب) که پیک نامیده می شود، نواخته می شود.

گیتار بیس در ساختمان و ظاهر شبیه به یک گیتار الکتریک است ولی دسته و طول گام طولانی تری دارد و چهار یا شش سیم دارد. گیتار بیس چهارسیمی معمول ترین نوع گیتار بیس تاکنون است و معمولا مانند دابل بیس کوک می شود که مطابق زیر و بمی های یک اکتاو پایین تر چهار سیم پایینی گیتار است. (E و A و D و G )

آموزشگاه موسیقی

گیتار بیس یک ساز ترانهشی است و در کلید باس وقتی نت نویسی می شود یک اکتاو بالاتر از آن صدا می دهد (مانند دابل بیس) بدین منظور که از خط های اضافی موقع نوشتن جلوگیری شود. مانند گیتار الکتریک، گیتار بیس سازی است که سیم آن به آمپلی فایر و اسپیکر برای اجراهای زنده متصل می شود.

اولین گیتار بیس در سال 1930 ساخته شد ولی این مدل ها به موفقیت تجاری دست نیافتند. در سال 1950 لئو فندر اولین گیتار بیس در ابعاد تولید حجیم را توسعه داد و تا 1960 گیتار بیس به طور گسترده ای جایگزین دابل بیس در موسیقی پرطرفدار به عنوان ساز بیس در بخش ریتم شد. با وجود اینکه انواع خط های نت بیس از سبکی به سبکی دیگر به طرز وسیعی متفاوت هستند، بییسیست ها ولی معمولا نقشی مشابه دارند. تکیه بر چارچوب هارمونیک و ساخت بیت. بسیاری از سبک های موسیقی از گیتار بیس استفاده می کنند، سبک هایی شامل راک، پاپ، پانک راک، کانتری، رگی، مذهبی، بلوز و جز. بیس علاوه بر این یک ساز تکنواز در جز و جز تلفیقی، لاتین، فانک، پراگرسیو راک و بعضی دیگر از سبک های دیگر هم است.

کلاس آموزش آواز کلاسیک

آموزش و تمرین بیس الکتریک در بسیاری از کالج های گوناگون شامل انستیتو بیس تکنولوژی، کالج موسیقی برکلی و کالج هامبر موجود است و بعضی از دانشگاه ها مدارک و درجات آموزشی برای گیتار بیس مانند مدرسه موسیقی منتهن ارائه می کنند. بیسیست های الکتریک همچنین جلسات خصوصی دارند یا توسط گوش یا کپی کردن بیس لاین ها از موسیقی های ضبط شده و فایل های صوتی و نواختن در گروه ها، گیتار بیس را یاد می گیرند.


ASH-DECKING

این چوب از جنس ترمووود درخت عش(زبان گنجشک) به صورت شیار دار می باشد.

بر روی سطح چوب شیار های موازی درج شده است که علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از لغزندگی در محیط های بیرونی میشود.که به این خاصیت آنتی اسلیپ گفته می شود.

ترمووود

چوب ترمووود عش به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارد برای دکینگ و بیشتر محوطه های باز و مکان های شلوغ و پر رفت و آمد به کار برده می شود.

البته به دلیل بالا بودن قیمت ترمووود ASH-DECKING و همچنین کبفیت و استحکام بالای آن فقط در مکان هایی استفاده می شود که واقعآ زیر فشار بالا و سنگین بودن اجسام باشد و همچنین در مجاورت رطوبت باشد,در غیر این صورت اصلآ از لحاظ اقتصادی به صرفه نمی باشد.


ترکیب گل در تزیین ماشین عروس

ماشین عروس یکی از بخش های مهم مراسم عروسی است که باید برای انتخاب و تزیین آن وقت گذاشت و دقت کرد. وسایل متفاوت و متنوعی برای تزیین ماشین عروس استفاده می شود که یکی از رایج ترین و سنتی ترین آن ها، گل طبیعی می باشد. با دانستن نکات اساسی برای انتخاب و ترکیب گل در تزیین ماشین عروس می توانید خرید مطمئنی داشته باشید.

در مقاله های پیشین در مورد اهمیت و مزیت استفاده ازگل ها برای تزیین ماشین عروس بحث گردید. به نکات مختلفی در انتخاب گل های مناسب ماشین عروس باید توجه کرد که یکی از این موارد نحوه هماهنگ کردن و ترکیب کردن گل های مختلف با یکدیگر است. در گل فروشی ها گل های متنوع و زیادی برای انتخاب در مقابل ما قرار دارد. حال سوال پیش می آید که چه ترکیبی از این گل ها را باید استفاده کرد که جلوه زیبایی به آن ها بدهد و در نتیجه آن ماشین عروسی ایده آل از نظر ظاهری داشته باشیم؟ در گل فروشی ها معمولا مدل های آماده را در اختیار شما قرارداده و شما از بین آنها انتخاب خواهید کرد. شجاع باشید و با بالا بردن اطلاعات خود، شما تزیین کننده ماشن عروسیتان را هدایت کنید.

خدمات مجالس در تهران

دست خود را باز بگذارید و خود را محدود به استفاده ازیک نوع گل نکنید. گل هایی با انواع مختلف انتخاب کنید و آنها را به صورت ترکیبی برای تزیین ماشین عروس استفاده کنید. توجه داشته باشید که این گل ها باید با یکدیگر هماهنگ باشند.

به عنوان نمونه می توانید گل های رز را با گل های ارکیده در زمینه ای با برگ های بوته ای و گل های وحشی ترکیب کنید. این ترکیب ظاهری با طراوت و طبیعی به خودروی شما می دهد. از رزهای صورتی و سفید به عنوان گل اصلی و از ارکیده صورتی به عنوان گل جانبی که جاهای خالی تزیین شما را پر کند، استفاده کنید.

تشریفات مجالس در تهران

نمونه دیگر استفاده از ترکیبی از گل آفتاب گردان، ژربرای نارنجی و مینای سفید برای تزیین ماشین عروس است. این ترکیب از گل مخصوصا برای خودروهایی با طرح های خاص مناسب می باشد. در این ترکیب میتوانید فقط از یک گل آفتاب گردان که در دایره ای از گل های مینا و ژربرا احاطه شده است استفاده بکنید.

ترکیبی از گل میخک، رز سفید و برگ های بوته ای بلند نمونه دیگری است که می توانید در ماشین عروسی خود به خصوص اگر خودروی شما قدیمی باشد، استفاده کنید. این ترکیب را می توانید با ربانی با همان رنگ گل ها تزیین کنید و یا از ربانی با رنگی متفاوت استفاده کنید تا نمای ترکیب شما بیشتر دیده شود.

در نهایت ذهن و تخیل خود را باز بگذارید و از ترکیب گل در تزیین ماشین عروس به صورت خود استفاده کنید. با بیاتو عروسی همراه باشید تا با چگونگی انتخاب رنگ گل ها برای خودروی خود بیشتر آشنا شوید.

تشریفات عروسی در تهران


چرا بعضی از آهنگ ها در ذهن می مانند؟

تحقیقات تازه در آمریکا نشان داده که دلیل در خاطر ماندن برخی آهنگها و ترانه ها این است که باعث “خارش” مغز می‌شوند که تنها با تکرار همان نغمه برطرف می‌شود.
این نوع آهنگ‌ها که به “کرم گوش” معروفند معمولاً دارای مضمونی شاد و ترجیع بندی تکرار شونده‌اند و حالتی میان گیرا و عصبی دارند.

به گفته پروفسور جیمز کلاریس از کالج مدیریت تجاری دانشگاه سینسیناتی آمریکا، آهنگ‌هایی مانند “وای ام سی ای” اثر گروه “مردم روستا” (Village People)، “ماکارینا” اثر “لوس دل ریو” و “چه کسی سگها را ول کرد” (Who Let The Dogs Out) اثر “باها من” را از جمله این دسته آهنگ‌ها می‌داند.
پروفسور کلاریس گفت: “خارش ذهنی استعاره‌ای است برای توضیح چگونگی در خاطر ماندن آهنگ‌ها، برخی آهنگ‌ها دارای خواصی مشابه هیستامین‌ها (موادی که در واکنش به آلرژی در بدن تولید می‌شوند) هستند و باعث خارش مغزی می‌شوند.”

آموزشگاه موسیقی

به گفته وی تنها راه خاراندن این خارش ذهنی این است که نغمه مزاحم را بی وقفه در مغز خود تکرار کنیم.
پروفسور کلاریس نتایج اولیه تحقیقات خود درباره “کرم گوش” را در همایشی در زمینه روانشناسی مصرف کنندگان عرضه کرد و گفت تقریباً همه انسان‌ها گاه و بیگاه دچار خارش ذهنی می‌شوند.

او گفت: “در طول مطالعات دریافتم که نود و هفت تا نود و نه درصد جمعیت در مقطعی زمانی در برابر کرم گوش آسیب پذیرند، اما مسلماً برخی از مردم آسیب پذیرتر از سایرینند؛ زنان معمولاً بیشتر در معرض آنند و موسیقیدان‌ها بیش از سایر افراد دچار آن می‌شوند.”

کلاس آموزش آواز کلاسیک

این تحقیقات بخصوص برای صنعت موسیقی پاپ که در پی رونق بازار است و همچنین برای تولیدکنندگان آگهی‌های تجاری جالب است که معمولاً برای فرو کردن نام‌های تجاری در مغز مصرف کننده از قطعات گیرا و کوتاه استفاده می‌کنند.

کریس اسمیت که حرفه‌اش تصنیف چنین قطعاتی است می‌گوید هم در تولید آگهی و هم آهنگ‌های پاپ باید قطعه‌ای ساخت که وقتی شنیده شد براحتی و بسرعت فراموش نشود.
به گفته وی، یکی از عناصر اصلی کرم گوش، عنصر تکرار است و حفظ نغمه‌ای با محتویات متغیر و گوناگون آسان نیست.
کریس اسمیت کرم گوش را برای مقاصد نغمه‌ای می‌دانند که مردم بتوانند سریع حفظ کنند و همانطور که در خیابان قدم می‌زنند تکرار کنند، البته به قیمت خرد شدن اعصاب بقیه مردم.

کلاس آموزش آواز